26 November

Hejsan!

Nu var det dags för skola igen då...inte alls så kul men nödvändigt. Skönt att jag slipper ta 7.52 på måndags mornarna iaf, det är jag tacksam för! Efter skolan ska jag plugga, eftersom att vi inte gjorde det igår. Sen är det träning på kvällen och efter den vill jag gå och lägga mig så fort som möjligt, så jag får sova många timmar :)

Jag har varit hostig nu i flera dagar och det är jobbigt. Det kittlar i halsen vilket gör att jag hostar och då gör det lite ont. Men jag har inte haft någon feber så det är nog inge allvarligare är rethosta.

I helgen som kommer möter vi Mesta hemma på lördagen :) Denna helg är även 1a advent och på söndagen ska jag och Linn till Sthlm och shoppa! Hoppas det hunnit bli julstämning där då, så mysigt. Jag blev glad i fredags då min lön kom för tre av dagarna jag jobbade på lovet, 1815kr :D Jag fick även 500kr häromdagen som försenad  födelsedagspresent av min morbror och snart kommer studiebidraget, fan vilken lyckad shoppingdag det kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0