3 November

Hejsan!

Om jag ska sammanfatta min arbetsvecka med två ord blir det rolig och lärorik :) I tisdags var jag med Daniel och hans familj och firade Jenny som fyllt år! Lilla My har nu börjat gå och till och med små springa, det var kul att se :) I onsdags efter träningen följde Sarah, Lisa och Emelie med hem till mig och kollade på Hostel 2. Den var lite små äcklig hehe.

Igår kollade jag på Idol (bara när de sjöng) och sen gick jag och Elin till Jenny. Jag, Jenny, Elin och Martina tog en taxi ut till Simon som hade maskerad fest . Jag blev bjuden lite hastigt så jag hade inte skaffat mig någon bra utstyrsel ´men ett par djävulshorn blev det iaf! Det var roligt och bra drag ute hos Simon men jag tror att jag var den ända som inte drack något....så givetvis hade jag inte lika kul som alla andra...mamma kom och hämtade mig sen och jag somnade gött :)

Idag är det match mot Strängnäs i Strängnäs. Alltså i mig gymnastikhall...ser inte fram emot att byta om i deras omklädningsrum, måste vara de äckligaste! Men men jag ser fram emot matchen!!!




    


Hej igen!

Matchen mot Strängnäs gick strålande :) Vi vann med 11-0. Jag spelade i kedjan med Clara och Lisa vilket resulterade till tre av målen, alltså ett var! Mycket bra. Vi kanske inte spelade vårt bästa idag...det är ganska svårt att spela på topp när man leder med 7-0 och motståndet är knappt, men men jag är nöjd med matchen! Nu ska jag snart äta på Goggos med Sarah :) Senare ska vi kolla film med Emelie och kanske Erika!
Om ni vill se bilder ifrån igår kan ni kolla här...idamartinaa.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0