5 November

Hejhej!

Träningen igår gick helt okej för min del..jag och Emelie körde båda passen så vi fick visa upp oss lite extra hehe. När jag kom hem åkte jag till Daniel..vi kollade på två filmer eller ja under ena filmen låg Daniel och sov med huvudet på min mage :) Så ibland snarkade han och vaknade till, så sött hehe..så brukar det bli för mig också när jag sover på dagarna...

Idag började skolan och det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara, men det kommer jag säkert ta tillbaks om några dagar! Första lektionen hade vi engelskaprov, det var svårt men gick okej. Sen var det företagsekonomi och Ulla bara pladdrade på om den nya B-kursen som börjar nu. Sista lektionen var svenska och då fick vi tillbaks provet i Medeltidens litteratur och Isländsk litteratur och jag fick VG på det. Sen visade Per en massa bilder från Rom, Italien. Han visade en bild på en gammal italiensk bil och berättar att den har en 0,5 liters motor och att svenska bilar som har liten motor har ca 1,2 liters motor. Då vräker Alexandra ur sig nåt liknande det här - men vadå, då måste man ju tanka hela tiden..
hahah hela klassen började asgarva :D och sekunden efter förstod Alexandra vad som inte stämde i hennes resonemang! Det var dagens roligaste, och kommer troligen vara veckans roligaste hehe!

Ikväll har jag träning men innan den spelarrådsmöte...sen ska jag nog plugga spanska, har prov i veckan!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahaha men sluuuuuuta :D
:( huhu

2007-11-05 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0