6 November

Hejhej!

Idag vaknade jag med världens mensvärk så det var riktigt nära att jag stannade hemma...men jag gick tillsut till tåget och väl i skolan när Alvedonen värkat gick det bra. Det har inte varit en krävande dag alls i skolan vilket känns bra med tanke på att jag ska plugga hela eftermiddagen/kvällen. Som tur är ska jag inte plugga ensam utan med Daniel :) Nu ska jag bara äta lite sen gå dit.

Jag tycker det är läskigt att tiden går så fort...jag menar det är bara lite mer än en månad kvar till jullovet och då är hörtterminen slut. Känns på ett sätt som att den precis började! Som sagt dagarna bara rinner iväg och ibland skulle jag verkligen bara vilja kunna stanna tiden ett tag och få känna att jag hinner ikapp...på ett sätt lever jag i ett förflutet, en tid som jag på de flesta sätten saknar..medans allt runt omkring mig fortsätter framåt.

image290  image291
 
image292  image293
      image294         image295

 Ja, nu har man alltså hunnit plugga och lära ut en massa spanska på några timmar :P Vi fikade även med Daniels morfar som kom förbi en stund. Nu ska jag snart sova vilket ska bli riktigt skönt! Har idrott som första lektion och det är jag inte så sugen på. Jag älskar idrott annars, att träna och så men inte med mensvärk =/ Om jag har lika ont som i morse kommer jag nog inte vara med...det säga att det hjälper att röra på sig, det där är lite olika för mig..men vi får se. Godnatt gott folk :)

Kommentarer
Postat av: DANIEL SJÖROOS

Jag spenderar ungefär 90% av min lediga tid med Celina för att vi är bästa vänner och jag älskar henne, den som tror nåt annat är en idiot, och den dubbel-idioten som tror celina ljuger kan kolla upp IP på detta inlägg :D:D:D:D:D:D:D:D

2007-11-06 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0