7 November

Nu sitter jag och Linn i en datorsal och väntar på att svenskan ska börja. Vi gick en promenad idag på idrotten istället för att köra volleyboll som vi redan gjort ett antal gånger. Man går gå promenead en gång per termin så idag gjorde vi det och fick närvaro. Han sa - ni har varit så flitiga annars så gå en promenad ni :) Ikväll är det träning vilket jag längtar till. Innan den ska jag och mamma gå igenom lite inför fredagen då jag, Linn, Sarah och Daniel ska jobba hos mamma på kvällen :) Det är Guldklubben då, alltså 600gäster (gamlingar) som ska äta middag där. Det känns bra att få jobba lite ibland, särskilt nu när det börjar närma sig jul och en del julklappar behöver handlas! Sen så siktar ju jag och Linn på en shoppingtur när vi fått vår lön den 25e =)

Jag oroar mig lite inför mitt spanskaprov imorn. Jag har inte lärt mig ett skit sen nian och nu ska jag kunna ett prov =/ Vi har inte haft ett ända läxförhör denna termin..inte ens glosor, stört tycker jag! Men men har tagit fram mina gamla anteckningböcker så ska försöka plugga lite från dem.

ska möta en speciell person vid bussen nu, ciao!




Hejsan!

Jag tänkte då förklara Daniels kommentar för er som kanske inte förstår ett skit...det skulle inte jag heller göra om jag var "utifrån". Det är såhär att det finns personer som tror att jag hittar på vissa saker jag skriver i min blogg. Som vad jag gör om dagarna exempelvis. Och jag kan bara säga en sak, fy fan va löjligt! Det är skrattretande, varför skulle jag hitta på!? Är jag med Daniel skriver jag att jag har varit med Daniel, är jag inte med Daniel nej då skriver jag vad jag gjort istället, det låter logiskt i mina öron men jag kanske har fel?

Idag verkar det iaf som att det kommer bli bättre väder än igår, solen sticker fram lite. Nu kom precis Linn så jag måste kila, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-08 @ 13:58:27
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0