8 November

Idag hade jag mitt spanskaprov direkt på morgonen och det gick inte så bra...visst jag svarade på rätt mycket men det kommer kanske inte är rätt. Men det är ju inte så lätt när vi inte gör nåt på dom få lektionerna vi har!

Sen var jag med när nybörjargruppen gjorde sitt spanskaprov. Det var kul å se hehe. Det fanns lite lappar här och där och några väldigt långa halsar ;) (det gjorde det ifs även när jag hade prov). Vår allmänspråkkunskap är inställd denna vecka och vi flyttade fram aktiekunskapen så vi kunde ta 14.18 tåget hem :) Det blev lite stressigt när bussen var försenad, men som tur var väntade tåget lite.

Nu är jag hemma och ska äta mat. Har varit hos Daniel och kollat Face off, fast vi somnade efter halva som vanligt. Ska snart tillbaks, snart är det helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0