Alltid är det nåt!

Ja inte kunde veckan bara få börjat bra, det är ju trots allt måndag. Men neeej, inte det! Jag hatar, verkligen hatar när det kommer fram saker i efterhand och speciellt när det kommer fram en vän och talar om det....

Men det löste sig iaf tillslut, jag är inte en klen jävel! Jag har kämpat mig förbi en jävla massa...och nu får det gärna ta ett tag innan nästa motgång kommer. Men när det väl hade löst sig så hade jag trevligt med Daniel och hans mamma som kom och hämtade mig i skolan.

Träningen idag gick bra men jag fick ont i halsen i slutet....men den var rolig! Hoppas jag kan träna på onsdag för jag vill verkligen spela mot Mesta på lördag, mot henne med den galna blicken hehe.

Nej du ska jag duscha!

Daniel älskling, vi är oslagbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0