Äntligen fredag :)

Tjabba! Nu har jag gjort provet i Allmän språkkunskap. Jag tror det gick bra :) Nu har jag bara tråkiga lektioner kvar men det är lungt för efter skolan ska jag mamma och pappa äta grillad kyckling med pommes och sallad med mozarella, mums!

Sen ska jag till min favorit Daniel :) Vi ska vad jag vet bara ta det lungt, det passar mig perfekt. Imorn är det som sagt match mot Trosa, kom gärna och kolla 13.45 ;) Sen på kvällen ska jag och Emelie hitta på nåt.

Jag vill till Stockholm nu och köpa kläder och julklappar!!! Jag och Linn måste hitta någon dag som passar oss båda, helst en helgdag. Vi skulle åka nästa helg men då har jag match på söndagen och ska på bröllop på lördagen...men det ska nog lösa sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0