Äntligen fredag!

Kom hem från skolan för en timme sen..nu väntar jag på mat sen ska jag till Daniel och ha myskväll :) Jag köpte tre filmer i centrum idag, Date movie, The whole nine yards och 16 Blocks så det blir väl att vi kollar på någon av dom filmerna.

   

Matteprovet idag gick som väntat inge bra...jag svarade på några frågor och har jag rätt på dom har jag skrapat ihop till ett G iaf, men det är inte troligt. Men jag orkar inte tänka nå mer på det, helg betyder ingen skola eller iaf ingen matte!

Ha en bra kväll allesammans, och heja på Marie och Amanda! ;)




Hejhej!

Idag är det 30 November och Andreas har namnsdag, Grattis!

Det ska bli så skönt med helg, och jag ska sova till halv elva imorn :) Nej nu ska jag in i duschen för även idag är det 7.52 som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0