En månad till Playa del inglés!

Nu sitter jag på Daniels lillasysers dator och kollar runt lite. Jag, Daniel och Niclas försökte plugga matte men det gick inte så bra. Jag gjorde några tal men det blir bara att jag gissar på rätt uträkning...fan jag skulle ha tagit emot mammas hjälp! Men jag ska nog försöka göra provet imorn, om inte så är det väl inte hela världen att skjuta upp ett prov. Jag har hört av några i trean att de inte klarade matte B, så jag siktar bara på G.


Imorn är det fredag vilket innebär helg alltså sova ut, match och shopping i Sthlm. Eftersom att jag har match på lördag och inte är riktigt frisk så blir det ännu en lugn fredagskväll med Idol tittande och godis :) Sen på lördag 13.45 är det match som gäller, hemma också vilket är svårslaget ;) Sen får vi se vad som händer efter matchen. Och på söndag blir det shopping med Linn, hennes lillasyster och kanske min kusin Elene.




1. Innebandylaget (jag på första raden nr 90)
2. Jag och Linn :)
3. Jag och min kusin Elene, Zakynthos 07
4. Jag och mamma, Zakynthos 07
5. Jag och pappa, Zakynthos 07
6. Jag och Daniel, Egypten 06 <3
7. Jag, Zakynthos 06
8. Jag, Zakynthos 07

Här är bilder på några av personerna som står mig närmast om hjärtat :) Tack laget för att ni gör min fritid så mycket roligare för vi har verkligen roligt ihop och bra är vi också, vi har vunnit alla matcher förutom en! Tack Linn för att du gör dagarna i skolan lättare och roligare, och för att du är en underbar vän. Elene vill jag tacka för alla roliga resor vi gjort tillsammans och för att du är kusinen jag står närmast, ännu närmare varandra tror jag vi kom efter Zakynthos resan :) Mamma och pappa jag älskar er, ni finns alltid här för mig och ställer upp till 100%. Daniel, min älskling! Du är bäst och vi är menade för varandra, det bara är så och jag är så lycklig som har dig. Vi har även varit utomlands tillsammans både i Egypten med mina föräldrar och i Kreta med di familj och släkt :) Sen så är ju där två bilder på mig själv, och ja jag tycker om mig själv också :P Och så ville jag komma i stämning till kommande utomlandsresa, vad är snyggare än en fin solbränna? Jag längtar efter att få ha den hudfärgen som på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0