I feel good!

Det har varit en nästan perfekt dag! :) Tänker inte dela med mig av det som gjorde att dagen inte blev helt perfekt men kul var det inte, mest irriterande. Men men engelska provet kändes bra trots att jag inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort så det är skönt. Sen fick jag det roliga beskedet om Sörmlandslaget också =)

Efter skolan gick jag och Daniel till ICA och köpte mat, läsk och godis som vi tjockade i oss medans vi kollade på OC säsong 1 :) Det var mysigt må jag säga ;)

Jag kom nyss hem och ska snart sova...skönt att jag inte hade en ända läxa att göra idag, fler sånna dagar tack! Nej nu ska jag tänka på refrängen, godnatt!


  Här är lite bilder från Gran Canaria Playa del Ingles. Dit åket vi 29/12 och det ska bli så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0