I was wrong!

Ja kan man tänka sig....jag som klagade så mycket över att jag skulle ha idrott imorse. Jag  kommer dit irriterad och trött och ser att vi ska ha cirkelträning (styrka)! :) Och när vi kommit igång blev jag på strålande humör för jag älskar styrketräning..speciellt när det är mycket armar och mage, grrr ;) Nej så jag Linn och Alexandra gjorde såklart fyra varv som var MVG så duktiga som vi är. Sen var det basket sista 20 min och jag ville verkligen inte, har bara dåliga minnen från basket. Men där fick jag mig en knäpp på näsan igen, det var faktiskt skitkul idag även om jag sög haha.

Det blev ändrade planer efter skolan, jag Linn och Daniel ska plugga imorn istället. Så efter skolan sov jag en och en halv timme, sen har jag ätit och suttit på H&Ms hemsida och gjort en "önskelista", ska be mamma snällt sen ikväll efter träningen (A).

Nej nu ska jag byta om inför träningen som jag ser fram emot :) Glömde säga igår att Karin och Ärtan har kommit hem från USA och var med och tränade i måndags. Det är två glada tjejer som tillför laget glädje och så är dom grymma innebandyspelare såklart ;)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0