Skakig vinst! :D

Hejhej!

Matchen mot Torshälla var väldigt tuff med också väldigt rolig! Det vart en del tuffa närkamper som gjorde lite ont men det är rätt kul, och bra för den delen. Då blir man lite förbannad och ser till att vinna nästa boll, lägga en bra pass eller skjuta ett bra skott nästa läge :) Vi tog ledningen med 2-0 i första och efter andra perioden stod det 2-1. Tillslut vann vi med 4-3 och det var nervöst sista minuterna. Jag ser verkligen fram emot nästa match mot Torshälla fast på hemmaplan! Något som också var kul var att vår gamla tränare Myran var och kollade, vet inte varför men blir alltit lite extra taggad då....får väl hoppas att det gäller dig också, det skulle vara det ända possitiva med det hela :P

Efter matchen åt jag Tacos med Daniels familj och så kollade vi på Sagan om ringen, men jag såg bara halva.

Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0