1 Oktober

Grattis Malin Björklund på 17 års dagen! :)

Idag var jag ensam av Nykvarnarna om att åka in till matten (en inlagd lektion) på morgonen. Det var inte så kul =/ Men men sen rullade dagen på rätt bra. Jag började må illa när jag ätit lunch vilket inte var så kul..Efter skolan gick jag och Linn på stan i Strängnäs. Jag köpte stora svarta papper och en fotoalbum, och ett svart skärp från Lindex för 5 kr :) Min farbror har skrivit ut en massa kort åt mig på fotopapper som jag nu håller på och sätter in i ramar med svart bakgrund. Jag sätter även in kort i mitt nya fotoalbum från Zakynthos resan förra sommaren, Kreta med Daniel och hans släkt i somras och Zakynthos denna sommar. Jag tror och hoppas att resultatet blir superbra!

Så när jag sen kom hem idag började jag fixa och dona med korten. Sen var jag förbi hos Daniel en stund :) och sen var det träning. Snart ska jag gå och lägga mig och vänta på morgondagen ;) Jag fyller nämligen 17år imorgon! Bara ett helt år kvar till 18 yes! :P

Men ha det så bra allesammans!

Det är kanske inte så lätt för vissa att på fyllan prata om något så allvarligt och sedan stå för vad man säger dagen efter :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis celina! jag smsade dig idag men det kanske inte kom fram? hoppas du fick en toppen födelsedag iaf :) pusss

2007-10-02 @ 20:35:19
Postat av: Malin Bj

Grattis Celina :)

2007-10-02 @ 21:49:45
Postat av: cajsa

Grattis i efterskott gumman :) hade du en bra dag igår? :)

2007-10-02 @ 22:09:54
Postat av: Celina

Tack så mycket alla som har grattat mig! :D Jo Lisa jag fick ditt sms men jag har inga pengar på mobilen =/ Tack igen. puss

2007-10-03 @ 07:10:26
Postat av: Cajsa

Men jag menade ju såklart GRATTIS, inte grattis i efterskott, haha

2007-10-04 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0