11 Oktober

Hejhej!

Igår efter skolan var jag med Daniel innan träningen, jag sov även där sen.

Idag skulle jag och Malin åka in till Södertälje och shoppa och så skulle jag fika med Cajsa, men så blev det inte...tänker inte skriva eller älta anledningen varför här men det var ju inte kul. Så någon shopping blev det inte men det blev film med två vänner :)

Det blir istället Södertälje med Malin imorn och då ska vi spendera pengar ;) Jag har en rolig helg att se fram emot! Imorn blir det ju shopping och sen en lugn kväll. På lördag är det seriematch hemma mot Katrineholm :) Sen på kvällen ska jag på rockfest, men för min del blir det väldigt lungt och inte så sent för på söndagen har vi DamJunior SM :D:D det ska bli riktigt kul :)

Ska sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0