14 Oktober

Hej! I fredags var jag bara hemma och tog det lungt med mamma. Jag fixade lite med mitt album och gick och la mig rätt tidigt.

Igår hade vi hemma match mot Katrineholm och vann med 17-0 :D Det var en rolig match och jag fick in ett mål! Sen på kvällen var det Rock fest hos min kusin. Jag hade fått i uppdrag att ta med mig lite kompisar, det blev jag, Elin, Martina, Cajsa,Jenny,Daniel,Andreas,Sebbe,Johan,Calle,Niclas,Per och Winkler och senare kom även Erik Lundell. Det var synd att jag var tvungen att dra så tidigt som kl tolv, men jag hade kul under den tiden jag var där! Min kusin har ju ett band och dom spelade igår såklart, dom var skitgrymma :) Jag har aldrig hört dom spela förut eller min kusin sjunga sådär, riktigt kul!

Idag har vi Dam Junior Sm hemma i Björkesta. Vi har tre matcher, 12.00 , 15.30 och ca 18.00 hoppas det går bra för oss!

Tack alla som var med igår kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

tjoo!
hur är allt med dig nu? =)
kraam

2007-10-14 @ 17:34:57
URL: http://lindakotilainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0