16 Oktober

Hejhej!

I söndags hade vi ju tre SM matcher. Vi mötte lag som både har spelat i elitserien och div 1. (vi spelar i div 2). Vi vann ingen match men fan va bra vi spelade! :) Det var riktigt jämnt dom två sista matcherna...hade vi bara gjort mer mål hade vi lätt vunnit för dom var inte mycket bättre. Vi hade bara nio utespelare + målis ifrån vårat lag, och så hade vi lånat in tre 94 tjejer som spelade några byten. Det andra laget hade nästan dubbelt så många spelare.  Så söndagen var en rolig dag tillsammans med de "unga" tjejerna i laget hehe.

På kvällen var jag med Daniel, vi hyrde "Hot Fuzz"  :)

Igår då..ja skolan (som är så jävla tråkig nu för tiden!) och sen träning och var med Daniel och kollade på senaste Beckfilmen - I Guds namn. Det var riktigt bra.

Idag ska jag klippa mig hos Daniels mormor som har klippt mig se två senaste åren :) Vi ska även göra lite ljusa slingor. Ska dit vid halv sex så ska snart gå och hämta upp Daniel på vägen. Ha en bra dag!


Det suger att vi ska bråka om något jag inte ens gjort! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0