21 Oktober

Hejhej! Ännu en vecka har gått och nu är det bara en skolvecka kvar sen är det lov :D I veckan hade jag två svåra prov som jag hoppas gick bra. I fredags var jag trött efter en hård skolvecka..sov två timmar efter skolan. Sen på kvällen lagade jag och Daniel vår specialitet Fajitas hemma hos Daniels mormor. Vi lagade middagen och sen åt vi tre tillsammans och kollade på Miljonären, Idol och Fredag hela vecka :) Riktigt trevligt!

Till efterrätt blev det kladdkaka och grädde som Daniels mormor gjort iordning =)

I lördags hade jag samling med laget 13.50. Vi åkte till Nyköping och spelade match mot Onyx 16.15. Vi vann med 2-1 och det var nästan bara spel mot ett mål..synd bara att vi inte fick in fler mål! Men det var en rolig match förutom att dom spelade rätt fult..jag fick spela på alla tre anfallspossitioner vilket var nåt nytt :)

Efter matchen stannade jag, E.J, Sarah, Johanna, Kim, Lars (tränare) och Buckan (lagledare) kvar och sov kvar på ett vandrarhem i Oxelösund. Vi åkte till Coop och handlade godis och frukost sen åt vi på restaurang och det var supergott! När vi ätit umgicks vi lite på vårt (tjejernas) rum med en "lek" som var rolig :) Sen gick tränarna in till sig och vi tjejer låg och pratade innan vi till sist somnade.

Idag gick vi upp 07.15...frukosten var 07.30. Vi skulle ha Distriktlagsuttagningsträning 08.30 - 12.00. Det gick helt okej för mig, det är alltid nervöst och jag blir aldrig riktigt nöjd när det gäller sånt här. Men men det var kul iaf! När vi duschat och var klara åkte vi hem igen, jag sov hela vägen hem hehe.

Tack alla för en trevlig helg!            

Nu ska jag sova, skööönt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0