23 Oktober

Idag räddades min dag av Ulla, min företagsekonomilärare! Hon berättade att jag kommer få MVG i företagsekonomi A :D Jag blev väldigt glad och lite stolt över mig själv..vi har haft så sjukt mycket uppgifter i det ämnet, över 10st varje vecka och att jag gjort allt och får MVG är toppen! Jag sa ju i slutet av ettan att jag skulle göra bättre ifrån mig i tvåan, det har börjat bra faktiskt :)

Efter skolan följde jag med Daniel och Sebbe hem till Daniel. Dom kollade film och jag började plugga svenska och somnade tillslut. När jag vaknade hade Sebbe gått hem så jag och Daniel pluggade.

Vi har svenska prov imorn på skittråkiga grejer...så ointressant att jag inte ens vill plugga till det, men man måste ju.

Jag ser fram emot lovet som börjar på fredag. Hade hoppats på att få jobba hos mamma men det ser inte så ljust ut tyvärr.

Ne nu ska jag plugga det sista,. ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0