24 Oktober

Hejsan! :)

Idag gick jag upp en halv timme tidigare för att jag skulle plugga svenskan en sista gång. Så när jag var klar och det var en timme kvar tills jag skulle gå till tåget satt jag mig och läste lite. Men sen orkade jag inte så jag sov en halvtimme till hehe. Men som tur var gick svenska provet skitbra! Jag svarade på allt utom två frågor, synd bara att de var två 3p frågor. Men jag tror jag har rätt på resten så det ska nog ordna upp sig till ett VG iaf.

Vi hade simning på morgonen och det hatar jag. Visst kanske det är lite skönt att bara simma men att simma på tid är inte kul. Vi hade 20 min test idag, 20 längder = G 26 längder=VG och 30 längder = MVG. Jag simmade 20 längder sen gick jag upp för att jag tycker det är så tråkigt. Hade klarat VG för jag hade åtta min kvar att simma på...men jag har gjort MVG på de två andra simm grejerna så idag kände jag att jag kunde vara lite lat :P

Idag är jag på bra humör vilket känns bra! Både för att svenskaprovet gick så bra men även för en del andra saker. Vädret är ett plus också. Vi satt i solen i en halvtimme och väntade på bussen och jag njöt verkligen :) Så länge det inte blåser eller regnar får det gärna vara höst för mig, men löven på backen och de kala träden.

                                                       image276

Om en stund ska jag till Daniel och plugga. Han behöver hjälp med spanskan och eftersom jag är ett proffs (vet inte hur det stavas) så frågade han mig ;) Ne proffs är att ta i men har gått några fler år än honom iaf. Sen har jag träning också...och idag är det första gången på riktigt länge som jag inte är så sugen. Kan ha att göra med att jag är trött i kroppen från simningen, det tar mer än vad man tror!

Ha det gött gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0