25 Oktober

Imorse när jag gick till tåget var det en tjock dimma i luften. Det var lite kusligt med samtidigt lite mysigt på ett sätt! Jag tog 7.52 tåget själv för att jag skulle ha spanska 08.30 Jag kommer dit, går till klassrummet och märker att ingen är där...jag letar upp läraren och får reda på att vi får jobba hemma eftersom vi har prov veckan efter lovet. Det var ingen rolig nyhet eftersom jag då har två och en halv timme att tillbringa själv i skolan tills nästa lektion börjar...Jag gick till bibblan för att jobba undan lite Aktiekunskap och tur som jag hade kom Rasmus efter en stund och höll mig sällskap :)

Sen rullade resten av dagen på rätt bra, även om torsdagar är vår längsta dag. När jag kom till Nykvarn gick jag och Linn och köpte tre filmer. För min del blev det Domino, Transporter 2 och Torque. Så nu har jag lite filmer att kolla på under lovet. Köpte även tre filmer häromdagen, Take lives, Gangsters Paradise och Vegas baby.

När jag varit hemma och ätit cyklade jag till Daniel. Vi har kollat på två filmer, Carlito´s Way (med Al Pacino) och Take lives (med Angelina Jolie). Båda filmerna var bra tycker jag!

image277       image278

Nej nu ska jag snart sova, sista skoldagen innan lovet imorn...det ska bli så skönt att få sova ut en heeel vecka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0