26 Oktober Äntligen lov! :)

Hejsan allihopa!

Imorse när jag vaknade ville jag bara somna om inte gå upp på fleeera timmar. Det som fick mig att gå upp ändå var tanken på att höstlovet var nära, väldigt nära. Och dagen i skolan har ju inte varit så jobbig...nu sitter jag på min aktiekunskapslektion som vi Nykvarnare flyttat fram en timme så vi kan påbörja vårat lov lite tidigare ;)

Vi har även haft besök av Tobbe idag i skolan, vilket självklart ledde till en massa skratt hehe. Om en timme är jag hemma!...vet inte riktigt vad jag ska göra idag men lungt blir det iaf. Har match imorn mot Gnesta på hemmaplan, kom gärna och hejja på oss :D Jag ska iaf äta en trevlig middag med mamma och pappa sen får vi som sagt se.


Var förbi Daniel en stund efter skolan, lämnade lite böcker och så. Ikväll ska jag kolla Idol med Linn pch min mor :) Jag och Linn ska eventuellt även se en film också, Final Destination 3. Så snart ska jag möta henne så ska vi köpa lite gott att ha ikväll.

Juste idag när jag var inne på H&Ms hemsida hittade jag kjolen som Daniel ville att jag skulle köpa, så nu ska jag nog beställa den :) Den ser väldigt fin ut tycker jag.

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha! :)image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0