27 Oktober

Hejhej!

Vaknade inte hemma imorse utan i mitt andra hem :P Tog det lungt eftersom jag vaknat tidigare än väntat och åt en sen frukost och gjorde mig i ordning. Matchen mot Gnesta gick stårlande! :) Vi vann med 10-2, jag gjorde två assister och blev matchens lirare (a). Jag spelade i kedjan med Lisa och Clara idag precis som det var förra säsongen och det gick galant!

Efter kollade jag och Sarah lite på Herrarnas match sen var jag tvungen och gå för jag kände mig en aning stressad. Snart kommer Sarah, Lisa, Emelie, Jenny och troligtvis Erika hit. Vi ska värma upp här sen går vi vidare till grabbara :) Ser fram emot en rolig kväll med vad jag tror Nykvarns gladaste 90 tjejer!
Ha en bra kväll allesammans!


     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig =)

2007-10-29 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0