29 Oktober

Lördags kvällen blev nästan precis lyckad, det var väldigt nära! :) Jag, Sarah, Lisa, Emelie, Jenny och Erika började som sagt hemma hos mig. Vi "körde bussen" och sjöng till musiken. En liten stund innan vi ska gå vidare till grabbsen hos Vargen får vi för oss att ställa oss upp och dansa! Sarah, Lisa och Erika ställer sig upp i soffan och vi andra på en fotölj eller stol :P Och efter en stund hör man ett ordentligt knak och ser hur Sarah och Lisa sjunker ner en halvmeter hahahah! På pajade en bräda under soffan :O Blev lite orolig till en början (Sarahs och Lisas miner kommer jag aldrig glömma) men nu har pappa fixat soffan så nu kan man bara skratta åt det :D som Emelie redan gjorde i lördags ;)

Sen drog vi iaf vidare till Vargen där det var lite grabbar. Vi sjöng singstar och hade det allmänt trevligt! Senare kom Daniel och Per också. Jag vann över Sarah och Johan på Singstar fyra av fem gånger, vilket jag sen skröt om resten av kvällen hehe. Det hände fler roliga grejer under kvällen...som när E.J drog undan stolen för Jonas när han skulle sätta dig, det är också en min man sent kommer glömma! Eller när Vargen bär Emelie och så ramlar de på gruset haha...Vi skrev även en del roliga grejer inne på toaletten :) Johny skrev en rolig vits...

Det var en gång två sandkorn som rånade en bank och sedan flydde de till Sahara (öknen)
Ena sandkornet säger - Du, jag tror vi är omringade....haha!

Det blev inte så jätte sent för min del den kvällen. Tror jag och Daniel var hemma hos honom vid två eller nåt sånt!

Igår (söndag) följde jag med Madde ut till stallet. Vi skulle rida men eftersom att en av hästarna är lite hängig så blev det bara jag som red och Madde gick med den andra hästen. Vi red inte så långt men det var skönt :)

Idag har jag jobbat hos mamma. Hon ringde i fredags och sa att hon hade jobb hela veckan och jag nappade. Får se om jag kanske, eventuellt tar ledigt på fredag så jag får sova ut någon dag :P Men det är kul för jag behöver inte diska nu utan får vara i köket och hjälpa till. Idag har jag gjort förrätter till idag och imorn, och gott blev det :D
Träningen idag var kul också, vi gjorde en ny stafett som vi kallar Björnkramen ;) den var lite sexig tycker jag haha...jag och Lisa var ju klart bäst !

Nu är jag hemma och ska strax sova, uppstigning 07.00 imorn....ha det gött allesammans bilder från lördagen kommer!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha men vi var ju bäst :D

2007-10-31 @ 12:15:07
Postat av: ???????

vad skrev du på vargens toa?????

2007-11-01 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0