3 Oktober

Hej!

Igår fyllde jag 17år wiiho :D bara ett helt år kvar till 18 hehe..
Min födelsedag var helt toppen. Klassen sjöng för mig i skolan (pinsamt men snällt!) och så fick jag en massa grattis sms hela dagen, tack så mycket! Efter skolan städade och fixade jag lite och strax efter sex kom släkten + Linn, Daniel, Daniels mamma och lillasyster och Andreas :) Jag fick pengar och en massa fina presenter och två blombuketter med rosor :) Släkten stannade ungefär till nio och sen gick jag till Daniel en stund.

Min kära lilla kusin Harry! :) Ca en månad är han bara.

 

Idag hade vi Coopertest på idrotten och jag är nöjd med min tid. Jag och Alexandra var grymma, vi kom först av tjejerna :) Sen hade vi bara en lektion till och på engelskan fick vi jobba hemma. Vi slutade alltså ett så jag Linn och Alexandra gick till Strängäns centrum och shoppade lite på Vero Moda. Jag köpte en jättesöt brun klänning och en "stor" grå t-shirt med svart tryck på framsidan :)
Sen tog vi 14.18 tåget hem och så sov jag två timmar, riktigt skönt! Sen var det träningsdags och den gick helt okej..känner mig seg i benen hela tiden, lika mycket i början av träningarna som i slutet..men får hoppas att det släpper snart :)

Så har man ju sovmorgon till 12.20 imorgon om det äns går att komma till skolan. Det har ju varit en explosion i tunnels vid Strängnäs station. Men vi ska ringa och kolla imorn om det går tåg, hoppas inte hehe!

Ha det bra allesammans! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Möller fö helvete

ååh va söt! Saknar dig söte!

2007-10-12 @ 22:19:04
URL: http://LottaM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0