5 Oktober

Hej!

Idag var det en lång och seg dag i skolan...tråkiga lektioner utan variation! Dessutom hade Calle en mask i sin sallad när vi åt lunch i matsalen :O så jävla äckligt, en sån där jordmask! På tågresan hem diskuterade jag Micke och Michel djur :P Jag berättade konstiga grejer som jag brukar tänka på när det gäller djur och så pratade vi på om det hehe..lite knas men väldigt roligt :)

Efter skolan åt jag på Grillen med Daniel och Andreas :) Sen gick jag hem och sov nån timme. Vid åtta mötte jag Elin, vi hyrde film sen gick vi förbi hos Daniel och sen cyklade vi hem till henne. Vi kollade Idol och efter en stund kom Michel och så såg vi en film också. Tre systrar och en mamma tror jag den hette, bra var den iaf!

Nu ska jag sova för jag är helt slut. Skolan tar död på mig!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0