6 Oktober

Idag sov jag så länge jag kunde..det blev till ynka 11.00 :P Jag har blivit så dålig på att sova länge! Jag vet vilka mornar jag sov som längst, det var med Daniel :) När man är uppe sent och kollar på film och myser, då blir det att man sover ut länge sen...saknar det så mycket!

Men jag får se det från det possitiva hållet, dagarna blir längre om man vaknar tidigt. Idag har jag bäddat upp min bäddsoffa (vilket jag aldrig gör annars), jag har gjort lite styrketräning (armhävningar,situps och hantlar) innan jag duschade, jag har gjort mig i ordning, ätit frukost och suttit här en evighet. Det är mycket för att bara varit vaken i tre och en halv timme.

Klockan fyra ska jag kolla när Nykvarns Herrar har match :) Sen ikväll kanske jag ska kolla när Kvarnen spelar mot Mariefred (Pierre & Tobbe).

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0