9 Oktober

Tjenare!

Igår gjorde jag inte så mycket. Pluggade och tränade ungefär hehe..Träningen var rolig och det gick rätt bra för mig :) Vi hade styrka innan vi körde i hallen och det är verkligen kul! Man känner verkligen hur kroppen jobbar, fast sen är jag trött i två dagar :P Men det är det värt! När vi tränat klart på planen körde vi en konditionsövning som inte var lika kul hehe..men det är ju också viktigt.

Idag på företagsekomomin fick vi en mvg uppgift som vi skulle lösa i Exel. Den var svår men tillslut löste vi den med lite hjälp av varandra, man kan ju inte komma ihåg allt själv ;) Efter skolan har jag varit med Daniel ett tag. Jag har pluggat lite och så kollade vi på en film :)

Nu är jag hemma och ska snart plugga mer engelska, prov imorn!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0