11 September

Hej.

Skoldagen var helt okej idag..Jag och Linn jobbade riktigt bra på företagsekonomin jämfört med alla andra Nykvarnare ;) Efter skolan fortsatte vi plugga så flitiga som vi är och sen kollade vi lite O.C innan vi åt mat :) Sen skildes  vi åt och gick till varsin Daniel. Jag Daniel och Andreas kollade Idol sen cyklade jag hem igen för de skulle spela :P

Nu har jag gjort klart en till läxa. Vi har väldigt mycket i skolan nu enligt mig. Ca 10 uppgifter varje vecka i företagsekonomin och sen tillkommer det ju nästan en läxa till i varje ämne på en vecka. Det är jobbigt men när man hjälps åt känns det lite lättare. Juste jag fick en sån bra start i morse..jag började nämligen med att glömma tågkortet så jag fick stressa iväg och hämta det. Sen när jag kommer till skolan lyckas jag låsa in min skåpnyckel så låset knippsades av =/ Men otroligt nog lyckades dagen bli helt okej ändå :)

Nej nu ska jag sova, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0