13 September. Snacka om tur!

Idag hade jag Linn och Henke verkligen tur i skolan. Vi slutar 16.10 på torsdagar men brukar få gå 15.50 för att hinna med bussen. Idag vågade vi inte fråga utan var kvar till 16.05. Vi skulle få skjuts av Markne i vår klass till centrumet eftersom vi skulle få vänta på tåget i en timme. (Markne kör en epa och ville inte köra oss till stationen eftersom det var poliser där imorse). Men när vi går mot hans bil ser jag en snäll lärare som också ska åka..jag frågar om vi kan få skjuts och självklart kunde vi det :D Så vi hann precis med tåget medans Johan, Calle och Miche gick till stationen för att ta nästa tåg hehe.

Har packat nu tills imorn då det bär av till Falun :) Första matchen är kl 23.00 imorn kväll. Så nu ska jag bara äta sen bär det av till Daniel på min nya cykel jag fick igår (A). Den är rosa nu, men funderar på att måla om den.

Men ska kila nu, ha det bra och håll tummarna för oss i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0