17 September

Hej!

I fredags efter skolan bar det av till Falun på cup. Elin åkte med oss i bilen vilket var trevligt ( fast jag sov mest (A) ). Vi vann alla fem gruppspelsmatcherna men åkte sen ut i semifinalen. Jag tycker vi gjorde en riktigt bra insats och Falun som slog ut oss var grymma! Vi har haft mycket kul medans vi varit bort, det har blivit mycket skratt + att man hart lärt känna de nya tjejerna i laget bättre  :)

Jag missade ju tyvärr Maddes 40års fest i lördags men jag ringde Daniel för att kolla läget och det verkade toppen! :) Får väl hoppas att man kan vara med på nästa storfirande!

Men det var ju till en början en lättnad att komma hem igår efter en helg med många matcher och för lite sömn :P Men sen kändes det inte så bra ändå...jag hade kunnat stanna i Falun ett tag till. Problem som jag hoppades att vi hade börjat komma över revs upp igen och nu får vi se hur det går att reparera allt den här gånger..om det går.

Jag är så trött på all skit nu och vill bara att det ska vara som för några månader sen! =/


  

Kommentarer
Postat av: cajsa

hej sötnos =)
hur är det med dig? du är helt som bortblåst, men vill du fika någon dag?

2007-09-17 @ 19:19:28
Postat av: Celina

Hej Cajsa! :) Det är okej med mig, själv då? Ja en fika skulle verkligen sitta fint! Vilka dagar kan du?

2007-09-17 @ 22:49:55
Postat av: cajsa

Jo men det är kalas! Du är ALDRIG inne på msn, å man hör liksom inte såmkt av dig! Jag kan heeela nästa vecka =) dudå?

2007-09-19 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0