18 September

Hejhej!

Skoldagen har varit helt okej. Jag fick vg på mitt engelskaprov och det är jag nöjd med :) Jag fick många uppgifter gjorda idag på företagsekonomi lektionen vilket betyder mindre att göra hemma och så fick jag hoppa klassmötet så jag hann med 15.18 tåget!

Nya skolan blir mer och mer klar...nu börjar man se att det ska bli en caféteria precis vid ingången och att där kommer även det nya "kapprummet" (stället där alla samlas på rasterna) kommer vara på samma ställe. De hade nämligen ställt dit en mamma fula stolar i olika färger idag och några satt där utan bord eller någonting :P Fick även höra om några plats eller om det var trä soffor uppe på fjärde våningen där man också kan sitta haha...Jag är verkligen emot det här med förflyttningen av skolan och ombyggnationen. Visst blir det säkert fint i slutändan men just nu är det kaos och kommer vara det ett bra tag till. Man ser inge folk nu bara dom i klassen för alla är uppdelade i två olika byggnader på fyra våningar =/ Hoppas verkligen att det är helt klart tills efter jullovet iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0