19 September

Hej!

Igår efter skolan gjorde jag inte så mycket förutom att plugga och kolla tv. Jag pluggade företagsekonomi och sen kollade jag, mamma och pappa på en film och sen på Idol :) Trevligt att umgås med föräldrarna ibland också..jag gör det allt för lite!

Idag har det varit både en dålig och en mycket bra dag. Det dåliga tänker jag inte gå in på mer än att jag tänker tacka Linn för ditt stöd, tack gumman! Det som gjorde min dag bra var att jag och Daniel var en stund efter skolan :) Vi pratade och kollade lite O.C. Sen så gick träningen rätt bra idag också tycker jag!¨

Nu ska jag kolla på Idol som min kära far spelat in medans jag tränat :)

Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0