2 September

Hej!

Helgen har varit helt okej med tanke på omstädigheterna... men det har varit väldigt lugnt. I fredags var jag hemma från skolan, sov ut till halv tolv och några timmar senare cyklade jag till Daniel. Vi gjorde inte så mycket, på kvällen kollade vi film och åt en massa godis och chips. I lördags lämnade jag Daniel ensam i sängen kl nio för jag och mamma skulle hälsa på min moster, hennes kille och nytillskottet Harry :) Han var så söt! En vecka gammal men ändå rätt så stor. Underbar helt enkelt! Efter det var jag med Andreas tjej Malin. Vi gick en lång promenad med Maggan där båda hade chansen att prata ut om saker och ting..På kvällen var det Let´s dance finalen eller vad man ska kalla det över europa som gällde at Daniels place. Och idag sov jag ut ordentligt sen har jag haft träning som gick riktigt bra..det blir bara bättre och bättre.

Jag ser fram emot cupen i Falun om ca två veckor..och jag ser fram emot när jag och pappa fyller år så hela släkten blir samlad igen...och förhoppningsvis kanske jag kan ta hit lite folk på min egna dag, blev ju nästan helt lyckat förra året! :) Men nu ska jag sova, skola imorgon.

Jag är hemskt ledsen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0