27 September

Hej!

Min dag började lite pissigt kan man säga..jag är så jävla trött på äckeltågen som aldrig går/funkar som dom ska. Imorse tog jag 7.52 eftersom jag börjar med spanska 08.30. Allt går som det ska (förutom att vi fick åka med ett gammalt tåg och sitta på plaststolar eftersom alla normala platser var upptagna) ända tills vi nästan är framme och stannar! Vi skulle släppa fram Eskilstuna tåget viklet gjorde att vi kom fram till stationen 08.30 istället för ca 08.10. Det resulterade till att jag missade bussen till skolan! Jag orkade inte gå till skolan eftersom jag ändå inte skulle hinna till lektionen så jag satt på stationen och pluggade tills nästa Nykvarns tåg kom in 09.40. Då kom resten av Nykvarnarna i min klass och Daniel :)

Men efter min dåliga start på dagen rullade det på rätt så bra. Vi hade klassfoto och rätt slappa lektioner. Efter skolan har jag varit med Daniel. Vi somnade och sov från halv sju till nio :O och pratade vi mest :)

Imorn är vår första lektion inställt så vi har sovmorgon till 10.05, yes!

Nu är det bokat och klart! 29e december åker jag mamma, pappa, Carolina, Andreas och Pelle till Playa de Ingles på Canarie örna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0