28 September

Hej!

Idag hade vi mattelektion och gick igenom funktioner. Alexandra var så söt när hon inte förstod någonting alls haha, "men jag kan inte förklara hur jag tänker". Hehe där fick man dagens skratt, fast det var komplicerat måste jag erkänna men Alexandra är Alexandra :)

Sen träffar man Emmelie på tåget och vi börjar prata om imorn när laget ska hem till Clara och festa :) Jag föreslår att vi från Nykvarn ska äta på Goggos innan vi tar bussen till Clara. Emmelie - aa men det är ju bra mat när man ska dricka..Jag - men vadå, vad är bra mat då? Emmelie - typ patsta, sen började vi asgarva haha...eller inte Emmelie men jag Linn och Elene skrattade iaf! :D

Idag ska jag och Linn vara flitiga som vi är ibland och plugga..haha jag vet att det är fredag men vi har saker som måste bli klara! Vi lär ju kolla nån film och så också :)

Imorn är det alltså seriepremiär hemma mot Telge. Fan va kul det ska bli! :) Vi har ett riktigt bra lag och vi får hoppas att allt klaffar imorgon. Så får vi hoppas på vins så att kvällen hos Clara sen blir extra kul!

Ha en bra helg allesammans!

Att så lite som ett sms kan göra mig så glad är underbart!
"Hoppet är det sista som lämnar människan" är något du brukar säga, det stämmer verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0