30 September

Hej!

Vi förlorade tyvärr matchen igår mot Telge med 4 -2, jag och Minna gjorde varsitt mål. Men jag tycker att matchen var helt okej, vi prövade vårat intro för första gången och alla var iaf taggade innan matchen.

Efter matchen följde Malin med mig hem en stund. Jag duschade och gjorde mig i ordning och hon pluggade lite :) Sen när Malin skulle tillbaks till Andreas gick jag till Daniel och vi kollade Scarface. Vid sex mötte jag Sarah och Herren på Ica, vi köpte partyhattar och en skål till Clara. I skålen la vi med massa snaks innan hon fick den. Sen tog vi alla från Nykvarn 18.11 bussen in och tåg Fornhöjdsbussen vidare hem till Clara. Det tog en stund innan alla var där (Minna och Sanna var inte där) men sen drog det igång :D Vi körde Öl-spelet, Sanning och Konka och Singstar! Det var en så jäkla lyckad kväll, tack tjejer! Vi är ett underbart lag.

Lena och Ladan hade fixat ihop en rolig grej också till kvällen. Lite då och då fick jag en lapp där det stod ett uppdrag. Jag fick absolut inte berätta för någon och var tvungen att göra det som stod.

Lapp 1 : Du ska hålla en tack tal till Clara inför alla tjejer. Du ska tacka för att vi får vara hos henne och det viktigaste är att du säger att vi har haft en rolig kväll.

När jag sa det där kollade alla konstigt på mig och frågade om jag redan skulle gå hem (det var i början av kvällen) och om jag fått tillräckligt i mig m.m....det fattade ju inte haha..

Lapp 2 : Du ska gå runt och skryta inför alla om ditt mål idag på matchen. Du ska säga hur snyggt det var m.m. Du ska även säga att du tycker att du borde ha blivit matchens lirare istället för Sarah pga ditt snygga mål.

Vid det här laget började det blir riktigt jobbigt...när jag gick runt och skröt så såg jag direkt tjejernas reaktioner! Men det var samtidigt väldigt kul. När jag sen inför alla börjar prata om att jag skulle ha blivit matchens lirare kollar vissa på mig som att jag var dum i huvet haha...det var som sagt jobbigt men samtidigt väldigt väldigt kul! :)

Lapp 3: Du ska önska låten "öppna din dörr" med Tommy Körberg minst tre gånger under kvällens gång, och fixa så att tjejerna dansar tryckare.

Vi hade ju liksom partymusik på hela tiden och dansade till, så skulle jag komma och önska tryckare haha...fast det var det lättaste för vårat lag är så kramglada :D

Vi som sen var kvar längst tog halv två bussen hem. På bussen träffade jag Jenny och vi bestämde att vi skulle prata sen. Jag gick förbi Daniel en stund sen mötte jag Jenny. Vi pratade och nu är vi vänner igen! :D Vi träffades tidigare under kvällen och Jenny kom fram och kramade mig, jag kan inte beskriva det ögonblicket. Jag fick tårar i ögonen och en klump försvann från min mage. Tack Jenny! Du anar inte hur glad jag är nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0