5 September

Idag hade vi simning på idrotten. Jag simmade 45 längder som var mvg så idag har jag varit lite stolt över mig själv :) Det är dom första tio längderna som är jobbiga men efter det flyter det på rätt bra. Efter idrotten hade jag 4 timmars rast eftersom svenskan tydligen är flyttad...annars har jag bara tre timmars rast. Så idag hade jag alltså två lektioner och kom hem halv fyra SKÖNT! Nej inte direkt.

Ska försöka plugga lite nu sen ska jag iväg och prata med en person, sen träning och sen vidare till Daniel. Om fem dagar fyller Daniels mamma 40 år! Jag missar tyvär festen pga av min cup i Falun =/ men jag får fira henne på måndag :)

Ha det bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0