9 September

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist. Torsdag efter skolan pluggade jag med Linn några timmar :) Vi fick verkligen mycket gjort och goda pannkakor + lite onyttigheter fick vi i oss också ;) Strax innan åtta gick jag till Daniel och kollade Idol och sen mer O.C.

I fredags lagade jag och Daniel Fajitas, kollade film och hade det mysigt hemma hos honom :) På lördagen gick jag upp halv tio medans Daniel fortsatte sova. Jag mamma och pappa åkte till Södertälje. Jag och mamma (pappa åkte till Moraberg) köpte två presenter, en till pappa och en till Madde. Sen shoppade vi lite också. Mamma köpte två tröjor och jag fick ett par byxor, två par skor och strumpbyxor. Jag fick även en svart kappa från Vero Moda och smink som tidiga födelsedagspresenter. På kvällen skulle vi kolla fotbollen hos Andreas med nåra grabbar men de bestämde sig för att dra ut på krogen istället. Så jag och Daniel åt ost och skinkpaj hos mig (som jag lagat) med mamma och pappa sen kollade vi fotboll hos Daniel med Christer och Dennis.

Idag har det inte hänt så mycket..ska snart iväg på Kostinformation med laget. Sen ska vi spela några internmatcher :)

Ha det bra!

Förlåt...om ni bara kunde ge min en chans till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0