1 april

Hejhej!

Fan va skönt att det äntligen går att blogga igen! I lördags tog jag Malin och Herren åtta bussen in till stan. På bussen kom även så gott som hela Kvarnen gänget som skulle ut på krogen :P Det vart ett himla liv och jag fick sällskap av en väldigt full Emil och av Peter.

Hos Gustav var det kul, killarna hade verkligen tagit det här med rocktemat seriöst som ni ska få se på bilder i nästa inlägg :) Senare bestämde sig killarna att de ville ut på krogen, kuuul för mig och Malin, not! Jag och Jonas tappade bort Johnny och Vargen, träffade Peter och gick till Mc Lewis där Majas pappa hade spelning. Precis som jag trott kom jag inte in där och snäll som han var stod Jonas utanför och väntade med mig :P Sen gick han,jag och Johan och åt kebab innan jag tog bussen hem.

Jag kom hem vid halv tre med armarna fulla med "rock tatueringar" haha...

I söndags tog jag det bara lungt hela dagen. Pluggade och städade lite. På kvällen gick jag till Daniel och körde Guitar Hero med honom och Andreas.

Igår skulle det ha varit första skoldagen efter lovet men inte för mig. Jag hade jättesvårt att somna på natten så jag vaknade med huvudvärk så stannade hemma. Strax efter tre skjutsade pappa in mig till mammas jobb och mamma åkte med honom hem. Jag jobbade fyra - nio. Shopping pengarna rullar in haha ;)

Idag ska man luras för det är första april..Jag har inte blivit lurad än men vet att det kommer komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0