10 april

Godmorgon!

Sov väldigt bra i natt om man bortser från att jag blev väckt strax efter tre...Johan ringde som var på en studentskiva :P Men jag svarade inte, hoppas det inte var något viktigt bara.

Jag har funderat mycket de senaste dagarna. Inte bara på det vi hade utan på många saker...men såklart mest på det vi hade. Och jag kan inte se att det skulle fungera, hur skulle det bli annorlunda? Vi är samma människor som vi varit det senaste året...skulle vi verkligen inte såra varandra mer? Om jag fick svaren på de här frågorna i min hand så jag visste att jag inte skulle bli sårad igen eller såra den personen som betyder så mycket för mig, skulle jag inte tveka en sekund..men jag kommer aldrig att få svaren, om jag inte ger oss en ny chans, det kan jag inte.

" glöm dina bekymmer imorgon får du nya  "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0