13 april

Idag fyller min tränare Lars år, grattis!


Jag glömde nämna igår att jag köpte fyra shotglas i plast som blinkar när man slår dom i bordet. Likadana som jag gav till Daniel när han fyllde år. Dom ska jag ta med till Turkiet och ge tjejerna ett varsitt ;) Jag såg även lite andra grejer som skulle vara roliga att ha med..men dom får vänta tills vår gemensamma shoppingtur!

59 dagar kvar!

Jag var bara hemma igår och tog det lungt. Kollade film med mamma och pappa och "pysslade" lite med två grattis kort till vänner som fyller år snart. Det här har faktiskt varit en väldigt skön helg. Jag har fått mycket tid med mamma och pappa, jag har umgåtts med Jonas, Vargen och Fille och sist men inte minst träffat släkten. Igår var det moster med familj  och idag blir det släkten så pappas sida! :)

Och lite onödig information..Jag hade en stegmätare på mig igår och gick ca 15.000 steg. Det är behövligt att gå 10.000 steg om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0