15 april

Godmorgon!

Nu sitter jag och äter frukost. Jätte gott bröd som mamma bakat, med ost och mjölk, mums! :) Jag kom nyss in, jag och Johan har varit ute och sprungit. Fan va bra vi är! Jag tycker om Johan, han är så lätt att prata med och förstår väldigt bra..himla bra kille det där :)

Det känns faktiskt rätt bra nu. Jag har några stycken som alltid ställer upp om jag behöver prata..som förstår av egen erfarenhet. Skulle jag inte ha dom underbara personerna skulle allt vara mycket jobbigare! Tack framförallt Jonas, Johan, Alexandra & Linn!
 

Idag slutar jag halv ett, mycket skönt :) Ska hem och sola, kanske gå en promenad, plugga F-ekonomi och ikväll ska jag kanske se film med Fille igen.

Idag fyller Marcus i min klass 18år, GRATTIS!



Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0