17 april

Godmorgon!

I natt har jag sovit jättebra :) Vi har inga lektioner idag utan det är en såkallad "Hälsodag idag". Alla fick välja tre stationer som man ska gå och lyssna på. Jag var inte där när man skulle välja så Alexandra och Linn valde, Alkohol&Droger, Sex&Samlevnad och en till men den ska jag inte på. Jag måste ta ett tåget hem för jag ska uträtta ett ärende i stan. Men jag hinner med dom obligatoriska, Tippspromenadsen och Äckelstationen.

Efter mitt ärende ska jag hem till Jonas :) Jag ska försöka få igång honom med hans sju skoluppgifter som måste bli klara, vissa tar ju studenten i år! :P Sen när han ska på träning skjutsar han hem mig.

Igår fick jag ett överraskande men uppskattat samtal från Andreas :) Vi har inte haft så bra kontakt den senaste tiden så jag blev väldigt glad!

Ha en bra dag. Hasta luego ;)

image1053  image1054
Sötnos :)                                                            Gran Canaria 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0