18 april

Grattis Sandra på 18års dagen! :)

image1060

Jag somnade tidigt igår och det var jätteskönt + att jag hade sovmorgon idag! :) Det första jag gjorde när klockan ringde var att dra upp rullgardinen och kolla vädret. Jag blev glad eftersom att solen skiner...fortsätter den med det ska nämligen jag och Turkiet brudarna grilla tillsammans och sen se vad som händer, mysigt!

 Sarah,Lisa&Emmelie!

Idag har jag min jobbigaste skoldag. Ämnena är inte tråkiga eller så men jag har fyra lektioner på rad utan lunch eller någon längre rast. Vi har flyttat om en lektion så att de andra Nykvarnarna ska komma hem tidigare, men jag måste vara kvar på min spanska =/ Men men, jag är nöjd! (vem brukar säga så? haha) Solen skiner och det är fredag :)

Hoppas våren/sommaren är på väg nu!
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

TAACK GULLUNGE:D

2008-04-18 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0