20 april

Grattis kusin Filip på 25års dagen! :)



Det var kul att träffa några av tjejerna i laget igår! Matcherna i Globen var bra speciellt herr matchen men det blev lite länge man fick sitta. Dam matchen började halv ett och var slut halv tre, Iksu vann över Balrog med 5-3. Herr matchen började halv fyra så där emellan åt vi lite, jag köpte en jättegod sallad och mådde genast mycket bättre efter den. Herr matchen mellan Warberg och AIK. Matchen var jämn men jag hejade på Warberg, deras klack var helt otrolig! Fullproppad och så hade dom en klackledare som höll i gång dom hela matchen, härligt att se :) Det blev tillslut straffläggning som avgjordes på sista straffen, nr 20 Magnus Svennson avgjorde, kan inte ens tänka mig den känslan att avgöra en SM-final.

Vi åkte från Globen strax efter sex och shit vad jag hade ont i rumpan min :P När jag kom hem åt jag och gjorde mig i ordning. Vid åtta kom jag till Filip. Där var lite vänner till honom och Elene och hennes kompis Jossan :) Det kom mer  och mer folk och vid nio kom Sarah, Lisa och Emmelie! Det blev lite Guitar Hero och sånt, mycket trevligt. Vid halv tolv drog Emmelie och Lisa in till stan och jag och Sarah gick till Robin där några var.

Jag har haft en toppenhelg med massa trevligt folk! När jag är med Turkiet tjejerna kan det inte bli annat än bra <3

Hemma hos Filip.
   
   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0