22 april

Träningen igår var jobbig. Först körde vi ben med stänger och sen skulle vi ut och springa. Jag sprang med Sarah och Lisa och benen kändes som spaghtti, de ville verkligen inte springa :P Så Lisa slänger ut sig det roligaste igår - "jag håller på att börja grina, tårarna ligger bakom öronen" hahah fan vad vi skrattade...Sen när vi skrattat klart började vi redan planera inför helgen :)

 Lisa Andersson :)
 
På fredagen ska jag bara ta det lungt, kanske kolla film med Filip. Sen på lördagen ska jag in till stan på förmiddagen eller kolla matcher i hallen. Men skulle behöva åka in en vända. Sen om det är soligt som vi ska hålla tummarna för ska jag Sarah,Lisa och Emmelie grilla och spela kubb här och jag ska göra en paj och en jättegod sås också :) Så vi börjar kvällen här innan vi drar vidare, myspys!

Det ser ut att bli lika bra väder idag igen :) Jag kommmer hem vid halv tre så då blir det balkongen igen! Ikväll består träningen utan brottning :P Det har jag aldrig kört förut så jag kommer nog se rätt rolig ut, men vad smidiga vi kommer bli tjejer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0