23 april

Grattis Calle på 18års dagen!



Ja idag fyller Calle 18år, med andra ord blir han vuxen!? Vi ska dit några stycken idag och fira honom, det kommer bli supertrevligt :) GRATTIS!

Brottningen igår var ingen lek kan jag ju säga hehe...fy fan vad jobbigt det var! Vi hade Robert en 91a som tränare och han körde verkligen hårt med oss. Han hade kommit femma i ungdoms SM, det är ju skitbra. Vi körde mest styrka, armar och ben (benen som redan var slut sen måndagen) och han verkade tro att vi var vana att köra 50 armhävningar knappt utan någon vila :P Jag menar vissa tjejer i laget står liksom på knäna och det fick man inte igår, bara på slutet av träningen. Vi körde lite "brottning" fast stående, men skulle försöka greppa tag i den andras midja och lyfta upp, straffet för den som vart greppad var såklart armhävningar ;) ´Träningen igår var mycket roligare än vad jag trodde den skulle vara! :) Det var tufft men verkligen kul, man kände hur hårt kroppen jobbade..vi kommer bli riktiga biffar till sommaren ;) Jag blev väldigt imponerad av tränaren också så jag var tvungen att klappa honom på axeln när det var slut och säga att träningen var bra...jag skulle tycka det var skönt att få höra det!

Idag kom jag knappt ur sängen haha! Och att sätta sig ner på toan är en match det också :P Träningsvärk är inte kul...och vi som stretchade gemensamt igår. Men men får väl kämpa mig igenom idrottslektionen idag :P

Om exakt 7 veckor idag drar vi tjejer! :D
image1090

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0