24 april

Igår vid fem gick vi i samlad trupp hem till Calle för att fira honom. Med oss hade vi en mörkhyad barbara och ett par stringkalsonger som vi köpt till honom :P Han hade dukat ute i solen och grillen var igång när vi kom :) Vi fick en välkomsdrink och lite snaks till att börja med. Sen när Calle, kvällens kock grillat klart vart det kött,potatissallad och sallad, jättegott verkligen! I en skottkärra med vatten hade han laddat upp med bira också som gick åt. När vi ätit vart det lite kubb och när solet gått ner gjorde vi en eld i Calles grillkåta och satt där inne i värmen och körde "jag har aldrig". Kvällen blev riktigt lyckad, det här måste vi göra om! :)

Tack framförallt Calle, men även Alexandra,Johan,Nille,Henke,Miche,Niclas och Emil!

Idag när jag vaknade hade jag lite ont i huvudet och var så himla trött...Men det var bara att bita i det sura äpplet och stiga upp. Jag har varit trött många gånger men idag har det varit extremt! Kommer inte dricka någe mer på en vardag, det var ju bara för att Calle fyllde 18år! :)

Jag har fortfarande träningvärk i låren och idag har jag även i magen..från brottningen. Ikväll är det vanlig innebandyträning eftersom att vi ska spela träningsmatch mot Telge på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0