25 april

Godmorgon! :)

Innebandyträningen igår var jätterolig just för att vi bara körde innebandy. Jag har ju inte rört klubban och boll på över en månad just för att när vi sen satt ingång igen skulle det vara "löjligt" kul. Och precis så blev det, så jag är nöjd :D Men det var sen träning, halv nio till tio...Men vi ju iaf se ett gäng snygga överkroppar, när Herr laget i slutet på sin träning körde "Gatuloppet". Jag orkar inte förklara vad det är men hälften av killarna var utan tröjor iaf hehe ;)

Efter träningen pratade jag med Jonas en stund som vanligt :) Sen vart det duschen för att sen sova. Idag har jag gått upp extra tidigt för att hinna plugga det sista inför provet idag, duktigt Celina!

Idag efter skolan ska jag städa nedervåningen,tvätta fönster och förhoppningsvis kolla film med Filip :)

Idag fyller Harry 8 månader, dags att träffa lille plutten igen! :D

 Julen 07.

Grattis Sofia i klassen på 18års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0